Jooksupoisist teemagnaasiks. Kusmi Tea asutaja Pavel Mihhailovitš Kousmichoffi lugu on valmis materjal stsenaariumi jaoks. Kõik algas 1867. aastal maagilises Peterburis, kus teepoes töötav noor Pavel avastab oma armastuse aromaatse õlle.... vastu. Põnev lugu Kusmi teed, mis ei sisalda mitte ainult tõusude, vaid ka languste vaheldumisi, köidab tänapäevalgi oma kiire tegevuse ja täisvereliste tegelastega. Tänu neile on austajad teed üle kogu maailma saavad nautida originaalseid ja ainulaadseid segusid, mis on täiustatud aastakümnete jooksul.

Unikaalsed kompositsioonid, rikkalik maitse, kvaliteetsed koostisosad ja see "miski ", mis iseloomustab kaunistesse barokkpurkidesse peidetud teesid, on praegu Pariisis asuva Kusmi Tea kaubamärgi edu saladus. Valmis Kusmi teekomplektid on suurepärane kingiidee, samas kui kaubamärgiga pruulimise tarvikud teed täiendavad teie värvilist Kusmi Tea kollektsiooni.

100 toodet

Seotud otsingud

Kusmi tee venekeelne värvus

Kas olete kunagi mõelnud, miks on Kusmi teepurgid nii rikkalikult kaunistatud ja saadaval kõigis vikerkaarevärvides? Selle mõistatuse avastamiseks tuleb minna tagasi tsaari-Venemaa aega, Peterburis asuvasse väikesesse teepoodi, mille omanik oli just palganud teenistuspoisi..... Poisi nimi oli Pavel Mihhailovitš Kousmichoff ja nagu hiljem selgus, olid maailmal tema jaoks suured plaanid.

Noor Kousmichoff avastab kiiresti oma armastuse teed. Tee, teadmata veel, et tema kirg muudab tema elu igaveseks. ja teetööstus. 14-aastane poiss kasvatab pidevalt oma kirge, mis ei jää omaniku tähelepanu alt välja, kes lõpuks otsustab noormehega tutvustada aromaatsete kompositsioonide saladusi. Aastaid hiljem saab Paveli ülemusest tema ämm ja pakub talle väikest poodi. Nii sündis Kusmi kaubamärk 1867. aastal.

Kusmi Tea kuldsed aastad

Edukas äri oli väga kasumlik - 1901. aastaks oli Pavelil juba kümme müügikohta Venemaal. Oma edust julgustatuna saadab ta ühe oma poegadest, Viatšeslavi, Inglismaa turgu vallutama. Kuus aastat hiljem Kusmi tee maitsta ka Londonis. 1908. aastal võtab Vietšeslav oma surnud isa pärandi üle. Tema sihikindlus ja ambitsioonikus aitavad kaasa pereettevõtte edasisele arengule, mida selleks ajaks võis nimetada impeeriumiks - 1917. aastal oli seal juba 51 kauplust. Idüll katkes ootamatult Venemaal puhkenud oktoobrirevolutsiooni tõttu.

1946. aastal suri Viatcheslav ja tema poeg Constantin võttis sõja tõttu nõrgenenud ettevõtte üle. Kahjuks on ta kaugel oma esivanemate ettevõtlusoskustest - aasta-aastalt halveneb ettevõtte seisund, mis oli veel hiljuti muljetavaldav, aasta-aastalt. Lõpuks, 1972. aastal seisab Kusmi Tea silmitsi pankroti väljavaatega.

Kusmi Tea teine elu

Pärast arvukaid probleeme ja katseid pereettevõtte päästmiseks teeb Constantin raske otsuse seda müüa. See läheb Orebi vendade kätte, kes on vaimustunud imeliselt aromaatsete segude originaalsusest. Tänu nende jõupingutustele jõuab lagunenud ettevõte taas turule. Tänapäeval on Kusmi Tea samade omanike valvsa pilgu all juhtiv kaubamärk Prantsuse teede seas ja tähistab triumfeerimist kogu maailmas.

Tänapäeval saame valida erinevate ainulaadsete maitsete vahel, mis on ümbritsetud eripäraseid, vapustavalt värvilisi purke. Muutumatuna on säilinud originaalpakendid ja segude nimed, mille andis neile ettevõtte esimene omanik, inspireerituna talle südamelähedastest paikadest ja inimestest. Seetõttu ei saanud sortimendist puududa teed, millel on sellised nimed nagu vürst Vladimir ja Peterburi.

Kusmi Tea värviline maailm

Kusmi teed väljuvad tavapärastest mustritest. Need ei kuulu maitsestatud teede hulka, mis ei paku midagi muud kui värvi ja tugevat lõhna. Kusmi Tea segusid on täiustatud mitme aastakümne jooksul, tuues esile maitseid, mis teistes teedes puuduvad. Ebatavalised kombinatsioonid on võitnud teesõprade südamed ja mõned neist on muutunud ülemaailmseks bestselleriks - näiteks on ikooniline BB Detox, mis on segu mate'st, rohelisest teest, rooibosest, guaraanast, võilillest ja greipfruudist. FormAdore'is saate ise oma lemmik Kusmi-maitsed kokku panna või valida järgmistest valikutest valmis teekomplekt.