Piparmünt on 21. sajandi kaubamärk! See muudab tavalised igapäevased esemed millekski eriliseks. Kuid see pole veel kõik, sest iga eseme taga on ilus filosoofia - maksimaalne mulje ja minimaalne mõju keskkonnale.

Brändi aluseks on mitu sammast: toode peab olema funktsionaalne (kas see toimib lihtsalt või üldse mitte!), esteetiliselt meeldiv (see, millega me igapäevaselt suhtleme, peaks olema ilus), uuenduslik (see on ainus võimalus) ja jätkusuutlik (jätkusuutlikkus ja looduse austamine on võtmetähtsusega).
Kuid see pole veel kõik! Kõige tähtsam on see, et see peaks tekitama emotsioone! Noh... vaadake lihtsalt nende riputuskonksud, käepidemed, konksud, pikendused, korraldajad, raamid või seebikausid. Nad suudavad neile vaimu sisse puhuda nagu vähesed teised!

Suur osa toodetest luuakse töökodades puuetega inimeste poolt, et parandada nende võimalusi tööturul.