Semikolon
Semikoloni (saksa keeles "semikoolon") kaubamärgi ajalugu ulatub tagasi 1988. aastasse, mil Günther Dezlhofer alustas Baierimaal Starnberger Lake'i piirkonnas esimeste märkmikute ja paberikarpide müügiga. Nende kaubamärgiks oli ühevärviline riidest kate - ja sellest tunnusest sai Saksa ettevõtte tunnusmärk, mis 2014. aastal liitus 1917. aastal väikese pereettevõttena asutatud kontserni Lighthouse Albenverlag kaubamärgiportfelliga.
Semikoloni pabertoodete põhiidee on lihtsus ja lai, kaasaegne värvipalett. Spetsiaalselt väljatöötatud värvisüsteem võimaldab kollektsiooni pidevalt uute toodetega täiendada: fotoalbumid märkmikud, kaustad, köited ja kastid. Nii moodustavad tooted harmoonilised komplektid, mis on riiulil või vitriinis välja pandud ja millega tasub uhkeldada.
Kuigi kasutatud värvid ja disain on aastate jooksul muutunud, valmistatakse paljud Semikoloni tooted tänaseni traditsiooniliste tehnoloogiate järgi. See näitab väga selgelt, et kaubamärk on ajatu ja ei allu ajutistele suundumustele. Semikolon on kaasaegne klassika.
Semikoloni pabertoodete põhiidee on lihtsus ja lai, kaasaegne värvipalett. Spetsiaalselt väljatöötatud värvisüsteem võimaldab kollektsiooni pidevalt uute toodetega täiendada: fotoalbumid märkmikud, kaustad, köited ja kastid. Nii moodustavad tooted harmoonilised komplektid, mis on riiulil või vitriinis välja pandud ja millega tasub uhkeldada.
Kuigi kasutatud värvid ja disain on aastate jooksul muutunud, valmistatakse paljud Semikoloni tooted tänaseni traditsiooniliste tehnoloogiate järgi. See näitab väga selgelt, et kaubamärk on ajatu ja ei allu ajutistele suundumustele. Semikolon on kaasaegne klassika.