Steltoni kaubamärgi juured ulatuvad 1960ndatesse aastatesse, kuid tasub meeles pidada, et kaubamärgi tõeline areng toimus kümme aastat hiljem. See oli siis, kui Arne Jacobsen - Taani disaini legend ja samal ajal... Steltoni tolleaegse direktori Peter Holmbladi abikaasa. Kuulus kollektsioon Cylinda Line mis on saadaval ka FormAdore'is, projekteeris Arne Jacobsen; see võitis 1967. aastal maineka ID-preemia.
Taani tootja pakutud disain rahuldab ka kõige nõudlikumaid maitseid ja pakutavate toodete kõrge kvaliteet teeb nende kasutamise puhtaks naudinguks. Stelton pakub mitmeid kollektsioone ja tootesarju; kõige populaarsemad neist leiate FormAdore'ist. W Stelton Classic leiad klassikalise vormiga elegantsed tooted, Stelton Nordic Steltoni tootesari on mõeldud kaasaegsete köögilahenduste austajatele. Stelton Danish Modern - on midagi kaasaegsete lahenduste armastajatele igapäevaste esemete kujundamisel.
235 toodet
Steallan ja Carton olid sõbrad, kes otsustasid ühendada jõud (ja nimed!), et luua üks Taani tuntumaid tarbedisaini kaubamärke - Stelton. Võimalik, et ettevõtmine ei oleks olnud nii edukas, kui poleks olnud tegevjuhi ristivanemat. See oli üks Taani suurimaid disainereid, Arne Jacobsen. Oma ristiisa õhutusel disainis ta kohvi- ja teetarvikute sarja. Kollektsiooni iseloomustavad silindrilised vormid, mis on valmistatud tippkvaliteediga harjatud roostevabast terasest ja mustadest plastist käepidemetest. Cylina-Line'i kollektsiooni lihtsus oli teravas kontrastis tol ajal populaarsete ümarate vormidega ning kollektsiooni edu kulminatsiooniks oli 1967. aastal saadud ID-preemia.
Steltoni kaubamärgi arengule aitas kaasa ka Peter Holmbladi enam kui 30 aastat kestnud koostöö teise disainimaailma suure nimega Erik Magnusseniga, mille tulemuseks on paljud kaubamärgi kataloogi surematud disainilahendused, sealhulgas kuulus termos, mis on kaubamärgi lipulaev. Alates 2004. aastast, osaliselt uue omaniku all ja osaliselt muutuvate suundumuste tõttu, on kaubamärk laiendanud oma kataloogi uute vormide (kuigi silindrikujuline kuju on endiselt tema kaubamärk) ja uute tootesarjadega - sealhulgas Danish Modern 2.0 kollektsiooniga, mis on kaasaegne tõlgendus toodetest, mis on ajalooliselt olnud osa Taani disaini kaanonist.
Steltoni visiooniks on saada kõige uuenduslikumaks ja trendikindlamaks kodumööbli kaubamärgiks, mis juhindub skandinaavia disainifilosoofiast. Stelton on mõeldud esimeseks valikuks kõigile, kes otsivad elegantset, kuid mitmekülgset disaini, mis rikastaks ruumi igapäevaelus. Samuti on Steltoni ambitsiooniks teha koostööd parimate rahvusvaheliste disaineritega.